5 راه برای جذابیت بیشتر لوگو برای مشتریان بالقوه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نکته شماره 1 مخاطبان خود را بشناسید.

مانند هر بخش از کسب و کار خود، هنگام طراحی لوگو حرفه ای خود باید به مخاطبان خود فکر کنید. سعی دارید توجه چه کسی را جلب کنید؟ آنچه برای یک گروه از مردم جذاب است ممکن است برای گروه دیگر جذابیت نداشته باشد. تحقیق کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را دوست دارند. مطمئن شوید که طراحی لوگوی شما با ترجیحات گروه مطابقت دارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از قرار دادن جلوه درخشش بر روی یک لوگو برای مخاطبان سرسخت خودداری کنید.

نکته 2 به دنبال الهام باشید.

بهترین آرم ها اغلب منحصر به فرد ترین هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها ایده هایی هستند که از ناکجاآباد در ذهن کسی ظاهر شده اند. همه چیز از چیزی ناشی می شود، پس به دنبال الهام گرفتن بروید. برای گل فروشی خود به لوگو نیاز دارید؟ مدتی را در باغ های گیاه شناسی بگذرانید. به یک لوگو برای بیمارستان دامپزشکی خود نیاز دارید؟ سگ خود را به پیاده روی ببرید و مدتی را با او در ارتباط باشید. شما هرگز نمی دانید که الهام شما را کجا خواهد یافت!

نکته شماره 3 آن را ساده نگه دارید.

خوب، پس اکنون مخاطبان خود را می شناسید و الهام گرفته اید و ایده ای دارید. شما شروع به ترسیم آن می کنید. شاید شامل چندین ایده باشد. شاید یک اثر هنری واقعی باشد. اما شاید خیلی هم پیچیده باشد. بهترین لوگوها دارای سادگی اولیه ای هستند که پیامی را که ارسال می کنند واضح می کند. روی هدف لوگو متمرکز بمانید. چه چیزی می خواهید در مورد شرکت خود بگویید؟ یک چیز را انتخاب کنید و آن را خوب بگویید.

نکته 4 فقط از سه رنگ یا کمتر استفاده کنید.

به استثنای موارد بسیار نادر، بهترین لوگوها از سه رنگ بیشتر استفاده نمی کنند. این به سادگی برمی گردد، اما دلایل دیگری نیز پشت آن وجود دارد. لوگوها بدون توجه به اینکه روی چه چیزی چاپ شده اند باید فورا قابل تشخیص، واضح و زیبا به نظر برسند. آنها همچنین باید در رنگ و در مقیاس خاکستری به خوبی کار کنند، و استفاده از یک پالت بزرگ آن را سخت می کند. بنابراین اگر می‌خواهید توجه مشتریان خود را حفظ کنید، به سه رنگ یا کمتر پایبند باشید.

نکته 5 بازخورد دریافت کنید.

اکنون که یک لوگوی ساده، متفکرانه و با طراحی خوب با پیامی واضح طراحی کرده اید، زمان آن رسیده است که از هرکسی که می توانید بازخورد دریافت کنید. از دوستان و خانواده خود نظر آنها را بخواهید، و اگر مشتریانی در فروشگاه دارید، با خیال راحت از آنها نیز بخواهید. به بازخوردها گوش دهید اما خود را موظف به پیروی از توصیه های همه نکنید. فراموش نکنید که به غرایز خود اعتماد کنید!





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی